Nuffnang Nuffnang

Monday, December 23, 2013

Me and 8Share.. Part One!

Ok, post ni nak menceritakan pasal benda baru yg aku buat ni. 8Share! Penah dengar tak? Benda ni dah lama kottt cuma aku baru jakun-jakin nak join. Yelah ramai kott yang da "kaya" dengan duit 8Share ni. 

8Share ni satu website yang kita kena register guna email, ada username and password. Lepas dah dapat username and password tu, dah boleh start share-share link dah. Selalunya link tu adalah iklan-iklan & promosi-promosi peraduan dari jenama-jenama yang mengambil bahagian. Setiap satu kali orang klik link tu, kita akan diberi 1 UV iaitu Unique Visit yang berharga 20 sen! Memang 20 sen tu macam sikit, kalau dah 250 kali orang klik, dah RM50 kottt.... Ada jugak BP iaitu Bonus Points bila kita support sesuatu kempen. BP tu boleh digunakan kalau nak tebus hadiah. Bila masa boleh tebus tu nanti 8Share akan post di fb/twitter/instagram. Nnt check it out k. 





Haaaaa bercakap pasal hadiah, 8Share ni selalu buat contest. Betul tak tipu! Aku sendiri dah menang 3x dengan hanya share links. Yang pertama menang hamper Mister Potato bernilai RM50, kedua menang kad Starbucks bernilai RM20 dan yang paling terbaru menang assignment minggu pertama dalam contest #sharelah. 

Ni first time menang dari 8Share

Poslaju hantar kat office 

Ni menang 5 best sharing bulan November 2013



Yang ni assignment minggu pertama #sharelah
*aku tu yang kat gambar-gambar row bawah, 2 dari kanan*

Ni hadiah yang aku bakal dapat! Yeayy!

Ok, enough bab contest. Now part yang lagi bagus dari contest. 8Share ni boleh buat duit. Hanya dari share aje. Dulu aku ada lah main kutu, main ID (cam hareemmmm) aje! Nak kena cari downline bagai. Hapaaaa pon tak buleh! Tak pon dapat duit! Penat lg ada. Yang ni, hanya share link dan buat ayat gempak supaya orang nak berkunjung dan klik link tu. 20 sen setiap klik tapi kalau banyak, banyaklah duitnya. Alhamdulillah... Hari ni je 23/12/2013 dah ada RM55.40. Alhamdulillah sgt! Tapi cash outnya 15hb setiap bulan. So kalau nak cash out dalam 13hb/14hb dah cun lah! Ni buat-buat duit tepi aje, buat duit minyak kereta or top up aje. Duit jugak tu.... Penat share link nilah dia hasilnya....


Ni masa duit da capai RM50! Bila aku post je gambar ni di ig & fb, rasanya ramai jugak yang join melalui link aku. Ada 9 org yg join. Oshin sorang je da dapat lebih RM2 dan aku dapat RM1. Ni lah kelebihan 8Share. Dia bagi kita RM1 bila kawan kita da dapat RM2 dorang. Amazing kan??? Bukan nak puji apalah tapi memang 8Share terbaekkkk... 

Tak sabar nak cash out lah. Pada kwn-kwn yg nak join aku dpt extra income dengan 8share,click laa link ni dan sign up! Jom la kita buat duit!!! 

Best lah tengok RM naik-naik dan tak pernah turun. Tapi awas, kena baca Code of Honor dia. Kang tak memasal ada duit & BP yang kena hold nnt.

Ok, tu saja untuk kali ni. See ya in the next post. Till then, take care taw! 



2 comments:

  1. 8share nie memang a good program..cukup hujung tahun ini i nak cashout gak laa...haha

    Regards
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan..... Happy cash out Strider.... Enjoice $$$ hasil penat lelah share sana sini.....

      Delete

Komen lah!